Shopping cart
0,00 zł

ZWROTY

  • Mamy 30-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że ​​masz 30 dni od otrzymania przedmiotu na złożenie wniosku o zwrot.
  • Aby kwalifikować się do zwrotu, przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nieużywany lub nienoszony, z metkami i w oryginalnym opakowaniu.
  • Będziesz również potrzebować paragonu lub dowodu zakupu.
  • Aby rozpocząć zwrot, możesz skontaktować się z nami pod adresem biuro@funpool.pl . Należy pamiętać, że zwroty należy wysyłać na następujący adres: Funpool.pl Warszawa, przy ul Wrocławskiej 11/1, kod pocztowy 01-493
  • Jeśli zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci etykietę zwrotną, a także instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysłania paczki. Przedmioty odesłane do nas bez wcześniejszego żądania zwrotu nie będą akceptowane.
  • Należy pamiętać, że jeśli krajem zamieszkania nie jest Polska, wysyłka towarów może potrwać dłużej niż oczekiwano.
  • Zawsze możesz skontaktować się z nami w sprawie wszelkich pytań dotyczących zwrotów pod adresem biuro@funpool.pl .

    Uszkodzenia i problemy
  • Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i natychmiastowy kontakt z nami, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, abyśmy mogli
    ocenić problem i go naprawić.
  • Niektórych rodzajów przedmiotów nie można zwrócić, takich jak towary nietrwałe (takie jak żywność, kwiaty lub rośliny), produkty niestandardowe (takie jak zamówienia specjalne lub
    przedmioty personalizowane) i artykuły do ​​pielęgnacji osobistej (takie jak produkty kosmetyczne).
  • Nie przyjmujemy również zwrotów materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy ani
    gazów. Skontaktuj się z nami, jeśli masz pytania lub wątpliwości dotyczące konkretnego przedmiotu.
  • Niestety, nie możemy przyjmować zwrotów przedmiotów przecenionych ani kart podarunkowych.

    Wymiany
  • Najszybszym sposobem na upewnienie się, że otrzymasz to, czego chcesz, jest zwrot posiadanego przedmiotu, a po zaakceptowaniu zwrotu dokonanie osobnego zakupu nowego przedmiotu.
  • Unia Europejska 3-dniowy okres odstąpienia od umowy
  • Niezależnie od powyższego, jeśli towar jest wysyłany do Unii Europejskiej, masz prawo anulować lub zwrócić zamówienie w ciągu 3 dni z dowolnego powodu i bez uzasadnienia. Jak powyżej, Twój przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu.
  • Będziesz również potrzebować paragonu lub dowodu zakupu.

    Zwroty
  • Powiadomimy Cię po otrzymaniu i sprawdzeniu Twojego zwrotu, aby poinformować Cię, czy zwrot został zatwierdzony, czy nie. Jeśli zostanie zatwierdzony, otrzymasz automatyczny zwrot na oryginalną metodę płatności w ciągu 10 dni roboczych.
  • Pamiętaj, że Twój bank lub firma obsługująca kartę kredytową może również potrzebować trochę czasu, aby przetworzyć i zaksięgować zwrot.
  • Jeśli minęło więcej niż 15 dni roboczych od zatwierdzenia Twojego zwrotu, skontaktuj się z nami pod adresem biuro@funpool.pl .
Zadzwoń